Nya kuddar till kökssoffan, och några till

Jag har länge behövt kuddar till kökssoffan och när jag väl fick tummen ur blev det ”några extra”!

Nästa steg blir att måla och klä om soffan. Tyg köpte jag i höstas. Kökssoffan stod i min mammas rum när hon var liten och jag fick den efter mormor.
Jag minns när min morfar klädde om den, med det rosa tyg som den fortfarande har.
Det måste ha varit i början av 80-talet.

Osäkert om kuddfodralen kommer ut i webshoppen men skulle man vilja ha några så går det såklart bra.
200kr/st eller 3 för 500. Kudde ingår. Mejla!

Det här inlägget postades i Diverse sytt&skapat och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Nya kuddar till kökssoffan, och några till

  1. Jennie skriver:

    Snygga kuddar!!

  2. Gila skriver:

    Så snygga kuddfodral! Gillar särskilt de orangea och gula!

Kommentera

