Inga färger den här gången!

Jag fick ett mejl från en tjej som ville ha en klänning liknande den här prickiga.
Hon köpte själv ett randigt tyg och valde lodräta linjer rakt igenom.
Den är lite stor på provdockan men ni får föreställa er resten…

Randigt är inget jag brukar använda men nu har jag faktiskt köpt ett liknande tyg som jag inte vet vad det ska bli av ännu. Vore kul att leka med ränderna och skapa v-mönster.

Nä, nu ska jag gå och bada innan regnet kommer 🙂
Ha det fint.


Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Inga färger den här gången!

  1. Så himla läcker! Behövs inga färger alls! =)

Kommentera

