Klänningar, marknader, tygmässa…

Det har varit fullt upp senaste tiden. I lördags var det marknadspremiär för rino.
Tyvärr regnade det mest hela tiden men tack vare mina föräldrar som i sista stund lyckades låna ett stort parasoll så ordnade det sig.
Full fart mest hela tiden och många var nyfikna på mina kläder.

Snart är det dags igen eftersom jag har bokat in mig på Burleskloppis vid Slussen 29/9!

Eftersom jag misstänkte att det inte skulle vara någon rusning efter klänningar så sydde jag ihop lite trikåmössor och flaggspel dagen till ära. Kul! Sålde några och resten är på gång i rinobutiken.

Där det förövrigt finns nya prästkrageklänningar att välja och vraka bland.
Kolla själv, den här till exempel gillar jag massor!

Förra veckan var det också tygmässa här i Stockholm. Jag planerade lite dåligt men hann iallafall med en timmes förvirrat irrande. Det finns mycket tyger och det finns lite som är riktigt fint. Av någon anledning.
Beställde iallafall lite hängare, klämde på libertytyger och kändisspottade Gunilla Pontén. Alltid nåt.

Det här inlägget postades i Försäljning och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Klänningar, marknader, tygmässa…

  1. rino skriver:

    Det kommer att komma fler prästkragar i L/XL, Se bilderna på rinos facebooksida!
    https://www.facebook.com/pages/Rino-kl%C3%A4der/134104266610763?ref=hl

Kommentera

