Finlaysons fina duvor


Finlaysons duvtyg  ”Sven Dufva” från 1978.

Och här är några barn- och vuxenklänningar som jag sytt av de vackra duvorna, ett av mina favorittyger.
Prästkrage, Prästkrage mini och några andra vuxenklänningar i olika modell.

Tyget finns i brunt också men det har jag tyvärr inte fått tag på ännu.
finlayson duvor

◊ Finlayson´s fabric with doves from 1978. And some dresses I made from it.

Det här inlägget postades i Tyg och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Finlaysons fina duvor

  1. Fröken S skriver:

    Det var ju här min kommentar skulle hamna! Den i mitten är helt i min smak, jättesnygg! Var går den att få tag på i storlek small?

  2. rino skriver:

    Kul att du gillar den 🙂
    Just den här är inte till salu men andra klänningar i samma modell finns här:
    http://rino-rino.se/butik/category.php?id_category=15

Kommentera

