Rinos 2012

page2

page1

page3

Några klänningar från året som gått. Vissa från mina kollektioner, tex Prästkrage, Prästkrage Mini, Flox och Smultron.
Resten är unika men några av dem kanske kommer i en liten kollektion under 2013…

Vilken är din favorit?

gottnytt

Det här inlägget postades i Klänning & kjol och har märkts med etiketterna . Bokmärk permalänken.

4 kommentarer till Rinos 2012

  1. Jennie skriver:

    Åh så fina!! Jag älskar modellen på den gula längst uppe till vänster och den rosa längst ner i mitten. Fast egentligen älskar jag alla… 🙂 Gott nytt år!

  2. Lopez skriver:

    Det går inte säga EN favorit, alla är så otroligt vackra!
    Gott nytt år!

  3. Anita skriver:

    Jag gillar Iris, Prästkrage stor o mini, men de är fina alla!!
    Gott Nytt År!
    Anita

  4. Åsa Tidqvist skriver:

    jag kan absolut inte välja en favorit! allt du gör är så fint!
    får jag fråga dig, jobbar du heltid med detta nu?

Kommentera

