2012 var också ateljé och modevisning

löpsedel2

Häromdan visade jag lite av 2012 års klänningar. Men 2012 rymde också en modevisning, en utställning och:
en egen ateljé!

Till höger: min klänning på Tess Waltenburg på tidningen CITY.
paus

Modeller i väntan på visning.
modevisning1
 modevisning2

”Night of style”, modevisning i Lund. Foto från visningen Mathilda Ahlberg.

2012 utställning

Utställningen ”Rum för rester” på Smålands museum våren och sommren 2012.

lager-tileOch så min ateljé!

Tidigare var det en ateljé för keramik och vävning på gården där vi bor. Jag fick hyra den i befintligt skick vilket innebar tidstypisk inredning och mer städjobb än jag nånsin kunnat ana.

Många lådor att bära. Många gardiner att prova!
Och så härligt.

Finns i södra stockholm om man vill komma förbi och prova klänningar 🙂

Det här inlägget postades i för övrigt, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till 2012 var också ateljé och modevisning

  1. klara skriver:

    vilket underbart år!! Grattis till ateljén skönt med korta avstånd mellan hem och jobb! 🙂

  2. Lopez skriver:

    Åh lyxigt med egen ateljé! Efter min föräldrarledighet ska jag ta upp sökandet efter en också!
    Fin och ljus din är! Och underbara gardiner!

    Mvh Therese

  3. rinosyr skriver:

    Hoppas du hittar nån bra Therese, det är en lättnad att inte ha allt hemma. Och tänk vad mycket mindre damm det blivit i lägenheten sen jag ”flyttade”!

Kommentera

