Vad händer här då?

Jodå, det är klänningar på gång,
En handfull nya prototyper är färdiga och väntar på att fotas (- och bloggas, jag vill ju veta vad ni tycker!).
Nya trikåklänningen Äpple, samt Iris och Prästkrage i nya glada färger kommer i webbutiken alldeles snart.
Hoppas dessutom på att hinna få ytterligare två nya sommarklänningsmodeller till försäljning innan sommaren. Håller tummarna att allt går som det ska!

Annars har jag varit på Teneriffa och fått en försmak på sommaren. Sytt massor av klänningar sen jag kom hem därifrån.
Insett att jag trivs löjligt bra i nya ateljén.
Köpt tyger som en galning.

Och så har det blivit några kjolar:
blå kjolar

Landskapskjolen högst upp är från en tygbit jag hittade på Emmaus häromveckan. Himlen var överdelen av tyget och blommorna på högra bilden (som nu är kjolens baksida) var nederdelen. Älskar den. De blå blommorna var en liten duk från samma Emmaus. Räckte precis till en kjol i XL.

1 rosakjolar

Rosa är alltid en favorit. De två första tygerna är från ett byte, det sista en gardin från Myrorna.
Finns här (eller kan beställas).

Det här inlägget postades i Damkläder, Kjol och har märkts med etiketterna , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

