Vackert hem blandar gammalt och nytt

artikel Eva

 

Så här fint hemma-hos-reportage gjorde tidningen Örebroarn hos en rino-kund.
Hon valde att ha på sig en prästkrageklänning i återbrukat tyg, helt i linje med deras hem där de blandar gammalt och nytt.

Vill också tipsa om en blogg ”Bara anna” som beskriver sig så här:

Här inne blir det fokus på kvinnor som kan och vågar.Kvinnligt företagande är ett ämne jag brinner för så jag kommer skriva en del om det på olika sätt.Jag lyfter fram kvinnor som vågat ta steget till eget företag, genom att skriva ett litet reportage eller länka till sidan. Tips och råd på vägen.Jag vill ge inspiration till att kvinnor kan!

 
Här finns en intervju hon gjort med mig!

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

