Höstklänningar: Körsbär

3körsbär
I våras gjorde jag klänningen Pion som blev omtyckt och snabbt sålde slut hos mina återförsäljare. Nu har jag gjort en höst/vinterversion av Pionen som jag kallar Körsbär.

Samma söta rosett vid midjan men med lite längre ärm och längre kjol.
Riktig tantlängd på klänningen! Men vill man ha kortare så fixar jag såklart det 😉

En matchande underkjol i viskos ingår i alla Körsbär.

Det här inlägget postades i Damkläder, Klänning & kjol och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till Höstklänningar: Körsbär

  1. SiriR skriver:

    Så utrolig flotte de er!

Kommentera

