♥ Turkos ♥

Jag älskar färgerna i den här!

Boleron skickades till Norge, tillsammans med pompeja-väskan för några inlägg sen.
Tyvärr har jag bara småslamsor grön pompeja kvar nu. Dom ska användas till något till samma beställare men vad, det får ni se senare;-)

Boleron är nästan samma som vanligt fast jag gjorde ett nytt mönster eftersom storleken var en annan och la till ett knytband.

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Detta inlägg publicerades i Damkläder, Diverse sytt&skapat och märktes , , , , , . Bokmärk permalänken.

11 kommentarer till ♥ Turkos ♥

  1. aleisa skriver:

    Jättevackert, jag visste inte om pompeja, men det var genom dig jag fick öppna ögon för så vacker tyg. Nu värje gång jag ser en pompeja, tänker jag på dig, så är det!

  2. emilie skriver:

    Fin bolero, tyget är underbart. Hoppas du fick en fin jul, och gott nytt år!!!!

  3. jejja skriver:

    underbart härlig bolero =)
    Du hade en fråga om tavlorna på min blogg.
    De är målade på playwoodskivor med hjälp av en overhead. snabbt, enkelt och billigt =)

  4. Pia skriver:

    Du gör alltid så fina saker när du syr. Du tecknar bra också men… jaaa.. om jag nu får vara fräck och säga att jag ÄLSKAR när du visar upp det du har sytt framför det du tecknar. Du är min ständiga inspirationskälla 🙂 och jag kastar mig alltid över din blogg så fort jag kopplar upp mig

  5. rino skriver:

    nä teckningarna kanske inte riktigt platsar här men de kommer nog ändå fortsätta att slinka in då&då…(det är ju så kul!)
    Hoppas du fortsätter att följa mig ändå:-)

  6. gosi skriver:

    Oj, den där var rejält snygg…gillar himla mycket 🙂

  7. hillevi skriver:

    Du är sååå duktig,ett geni på att sätta ihop färger som jag inte vågat drömma om,och det blir bara så fint.Dina alster är så välsydda.Inspirerande!

  8. sabina skriver:

    vilken snygg! jag har sytt några sådana västar/ boleros till cissi och selma, och nu blev jag sugen på att göra några till.

  9. Retro Elephant skriver:

    Hur fin som helst!

    //Lina

Lämna en kommentar