Nostalgichock

När någon får ”värsta nostalgichocken” och önskar en klänning i tyget hon minns från sin barndoms kuddar är det svårt att säga nej.

Så här en Prästkrage till, i fina Pompejatyget.

Beställaren ville ha en annan typ av ärm, annars är den sig lik prästkragen.
Knappen är lite kul; diskret men samtidigt som ett lurigt ödleöga, eller hur?

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Detta inlägg publicerades i Damkläder, Klänning & kjol och märktes , , , . Bokmärk permalänken.

10 kommentarer till Nostalgichock

  1. Fru Jippiyes skriver:

    Vakker! Denne modellen er og blir min favoritt. Halsen er så nydelig.

  2. aleisa skriver:

    jag håller på gå ner i vikt, förbereda dig!

  3. Frida Lööw skriver:

    Åh den är så fin!! Är himla sugen på en klänning till mig själv!! Får se om jag vågar beställa, är rädd att den inte passar (att jag är för tjock) o det är så trist när man lagt ut en massa pengar 😦

    • rino skriver:

      Tack! Prova kan du alltid:-) Prästkragen brukar passa de flesta och gillar man den inte är det bara att skicka tillbaka. Prästkragarna är slut för tillfället – men det kommer fler!

  4. Pia skriver:

    Återigen ett lyckokast 🙂

  5. Hello skriver:

    Nästan lika fin som min 😉

  6. Hege skriver:

    Ahh.. hvor lekker!! Blir helt i ekstase over kjolene dine, tror nok jeg må eie en en dag.. 🙂

  7. jejja skriver:

    Den är helt klart superfin =)som alltid….

  8. Heidi skriver:

    Så nydelig. Hva koster en sånn?

Lämna en kommentar