kanske går att ha till nåt

Förra sommaren började jag sy en babydoll-regnkappa av det här tyget. Med tanke på vädret borde jag väl sy klart den men att prova en tetra verkade lättare.
Instruktion finns hos ica-kuriren.

Mitt blixtlås blev inte hundra. Efteråt såg jag nån som sålde tetror och hon verkade ha vikt dragkedjan en aning i toppen.

Det här inlägget postades i Väskor. Bokmärk permalänken.

3 kommentarer till kanske går att ha till nåt

  1. Susanna skriver:

    Vilken skoj modell! Klart att den går att ha till nått! Gillar tyget och modellan kanske bara måste övas lite?! En sån vill jag sy till min moster, skulle passa henne perfekt!

  2. josefinaste skriver:

    Najs. Sån har jag sett på en annan blogg också. Tror jag måste prova. Din var snygg!

  3. PaljettenQ skriver:

    Väldigt snygg må jag säga… den ser faktiskt väldigt praktisk ut 🙂

Kommentera

