PIF-present II

pompejamossor-nara.jpgpompejamossor.jpg

Har bestämt mig, ändrat mig och bestämt mig igen för vad jag skulle sy och så blev det till slut nåt helt annat.

Syskonmössor med fleecefoder i egenknåpat mönster.
Provsydde en snarlik till Ludde (den vänstra) för att kolla hur de passade men han tvärvägrar att ens prova den. Hoppas att Stora Lilla J:s änglar inte är sådana;-)
(hennes blogg uppdateras inte längre, men jag hoppas att mössorna kommit fram som dom ska)

Knåpar vidare på presenten till Mormor Tina (den som väntar på nåt gott…)

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Detta inlägg publicerades i byten & hemlis, på huvudet och märktes , , . Bokmärk permalänken.

9 kommentarer till PIF-present II

  1. Tina skriver:

    Nu blev jag ju allt ganska nyfiken;D
    Snygga mössor.
    Kram Tina

  2. Bongi skriver:

    Vilka härliga mössor – både tyget och modellen!

  3. gulligan skriver:

    Snygga mössor…

  4. aYeliqa skriver:

    Vilken kul modell på mössorna och tyget är jättefint. Hoppas att de passar bra

  5. Jes skriver:

    Underbara mössor, gillar verkligen modellen. För att inte tala om tyget!!!

  6. Lucia skriver:

    Alltså wow, toksnygga mössor, en sån vill nästan jag ha, sån där mössa gör ju vem som helst speciell.

  7. GoSi skriver:

    Riktigt snygga mössor, och tyget är ju också bara sååå läckert!!!

  8. Jennifer skriver:

    Gillar mössorna väldigt mycket. Annolunda modell och snyggt tyg.

  9. Elisabet skriver:

    Jo, nu uppdateras den igen, och killarna tokgillar sina snygga mössor!! Tyget är helt fantastiskt, och bild ”in action” är på g… Otroligt imponerad över hur fint du syr!!

Lämna en kommentar