Vinn hudprylar

garnier1Fick ett ryck och anmälde mig när Bloglovin frågade om man ville lotta ut hudkrämer på sin blogg.
Jag brukar inte direkt använda sånt själv, men ni kanske gör?:-)

Så: Var med och tävla om en årsförbrukning av Garniers senaste hudvårdsprodukt, Pure active. Det blir sammanlagt 20 produkter till ett värde av 1500 kr. 

Lämna en kommentar till det här inlägget (ovanför texten) och länka från din blogg.
Tävlingen är i samarbete med Bloglovin och Garnier och pågår tom måndag (28/9).

 

 

 

Om rinosyr

Svenskt klädmärke med färgglada klänningar. www.rino.se
Detta inlägg publicerades i för övrigt och märktes . Bokmärk permalänken.

23 kommentarer till Vinn hudprylar

  1. beata skriver:

    Jag är gärna med och tävlar. Länkar ifrån mig!

  2. Heimlaga skriver:

    Jag vill ta chansen!

  3. Karin skriver:

    Jag vill få strålande vacker hy 🙂

  4. *Camilla* skriver:

    Jag är absolut med.
    Och det är int bara för min skull utan även för min sambos skull.
    Eftersom vi båda har riktiga hudproblem.
    Och försöker dölja det på alla sätt och vis och har int hitta nå bra produkter.
    Därför vore det en ära att få vinna detta.

    http://olikabloggtavlingar.blogg.se/2009/september/pure-active.html

    Jag hoppas verkligen på tur.
    Det skulle betyda så mycket för oss

    Kramar

  5. Retro Elephant skriver:

    Jag är med och länkar från vänster spalt. Lite hudvårdsprodukter är aldrig helt fel.

  6. Jag är gärna med. Om jag vinner ska min lillebror få dem. Han är just nu i värsta acneåldern och eftersom han är blyg och tyst hatar han verkligen att få en massa kommentarer om det. På insidan är han jättefin men just nu är han inte alls lika fin på utsidan. Det vore jättekul att kunna hjälpa honom lite.

    En länk finns i min tävlingsblogg;

    http://evamar.blogg.se/2009/september/hudvard-28-september-4.html

  7. litenmorsa skriver:

    Fast jag är gammal vill jag också få fräscha till min hy, inte min starkaste sida nämligen så JA, jag vill gärna vara med i din tävling 😉

    http://litentanta.blogg.se/2009/september/-tavla-for-hyn.html#comment

    Ha det bäst!

  8. ELIN. skriver:

    Vilken dröm och få ha en vacker hy =’)
    Så.. ja, självklart är jag med och tävlar. 😀
    LÄNK:http://tavlingsbloggen.devote.se/blogs/2725966/–jag-aer-med-och-taevlar—.htm

  9. Bobo skriver:

    Jag är med. Köper alldeles för lite ”produkter” så jag kan behöva dem. 😉

    Länkar så klart även i högerkanten på Rumba-bloggen.

  10. mariat skriver:

    Klart jag är med och tävlar.

    Länk till tävlingen hittar du här:

    http://mamatilltva.blogg.se/2009/september/garniertavling-hos-rino-1.html

  11. Gabbies skriver:

    Jag är gärna med.

    Länk: http://coolatavlingar.blogg.se/2009/september/hudvard-12.html

    Hoppas på tur!

    Ha en skön söndag!

  12. Jessie skriver:

    Åh vilket bra pris! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/september/vinn-en-arsforbrukning-av-garnier-pure-active-2.html#comment

    Ha det så bra!
    /Jessica

  13. Lina skriver:

    Jag vill tävla 🙂

  14. Birgit skriver:

    Vilken fantastisk vinst, naturligtvis vill jag vara med och tävla! Nu håller jag tummar och tår! //BiZen

  15. Efwa skriver:

    Visst vill jag vara med och tävla!! Ute i sista minuten men det borde ju ändå funka.
    Läckra tyger du syr av!
    /Efwa

  16. Linn skriver:

    Jag länkar till Facebook. Chans att bli av med tonårshyn… 🙂

  17. Amanda skriver:

    Jag vill absolut vara med och tävla. ^^

    Har länkat här:
    http://creyla.blogg.se/tavlingar/2009/september/tavling-garnier-pure-active-2.html

    Min motivering är att enda sen jag fick barn i december 2007 har min hy varit helt fel. Stressen av att få ett sjukt barn och komibantionen med dålig sömn och allt sådant som hör till som småbarnsförälder har inte hjälpt.
    Jag hoppas att dessa produkterna ska kunna hjälpa mig!

    Håller tummarna! ♥

Lämna en kommentar